شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم
sffs

شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

بازنویسی حکایت مردکی را چشم درد خاست نگارش هشتم

انشا نگارش هفتم درباره پاییز | انشا پاییز صفحه 20 هفتم

درسهایی از قران 17 آبان 97 | جواب درسهایی از قران 17 ابان 97 قرائتی

بازنویسی حکایت دهم صفحه 25 سگی بر لب جوی

شعر گردانی صفحه 41 نگارش دوازدهم | شعر گردانی عشق شوری در نهاد ما نهاد

متن ادبی درباره صبح سرد و برفی زمستان صفحه 38 دوازدهم

گلهای بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین گلهای پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه گل های پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی و دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

جواب سوالات درسهایی از قران 10 آبان 97

انشا در مورد صدای باران نگارش هشتم

انشا درباره آهنگ سرود ملی

انشا درباره بوی سیر صفحه 62 نگارش هشتم

پاسخ تشریحی و جواب سوالات قلم چی 4 ابان 97

جواب سوالات درسهایی از قرآن 3 آبان 97

خلاصه بازی پیروزی السد قطر 1 ابان 97

ساعت پخش بازی پیروزی السد 1 ابان 97

نام و مشخصات برندگان قرعه کشی درسهایی از قران 26 مهر 97

انشا در مورد افتاب پشت ابر نمی ماند دوازدهم

جواب سوالات درسهایی از قران 26 مهر 97

دلیل قطعی تلگرام 21 مهر 97

فیلم لحظه تصادف اتوبوس و تانکر جاده کاشان نطنز

آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ

خبر در مورد قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

خبر در مورد قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

جزییات برگزار نشدن قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 ، آیا قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 برگزار شده است ، خبر برگزاری قرعه کشی دورهمی 13 فروردین 97 ، چرا قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 برگزار نشد ، برگزار شدن یا نشدن قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 ، شایعه یا واقعیت قرعه کشی اول مارکت در دورهمی 13 فروردین 97



برای مشاهده با ادامه مطلب مراجعه نمایید.





مهمان دورهمی 16 فروردین 97 کیست ؟؟ مطمئن باشید تعجب میکنید / کلیک کنید



دانلود قسمت 52 فصل سوم برنامه دورهمی 16 فروردین با کیفیت 720 ( با حضور سروش جمشیدی |  موضوع تولید محتوا)

لینک مستقیم  لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم : 650 مگابایت

دانلود قسمت 52 فصل سوم برنامه دورهمی 16 فروردین با کیفیت 480 ( با حضور سروش جمشیدی |  موضوع تولید محتوا)

لینک مستقیم  لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم : 330 مگابایت


خبر جدید از برنامه دورهمی :


طبق آخرین خبر رسیده از دوستان ، قرعه کشی امشب 16 فروردین 97 راس ساعت 23 از شبکه نسیم با حضور آقای انصاری انجام میشود



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با سلام خدمت دوستان عزیز .


بنده در پست قبلی در همین سایت تحت عنوان " برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 " یک خبری ایجاد نمودم.


خیلی از دوستان با ما همراه بودند.


خدمت همه ی دوستان عزیزم اعلام میکنم برحسب اعلام جناب آقای مهران مدیری در ایام نوروز 97 مبنی بر برگزاری قرعه کشی در تاریخ 13 فروردین 97 ساعت 24 ، ما هم در همین تاریخ پست و مطلبی راجع به قرعه کشی در سایت ارسال کردیم.


بنده یک فرد عادی مثل همه شما هستم. در مورد چگونگی و یا تاریخ برگزاری قرعه کشی هیچ اطلاعی ندارم و به محض پخش از تلویزیون ما هم در سایت قرار میدهیم.


در صورت هرگونه خبر از طریق پیج رسمی دورهمی و یا هرخبری مبنی بر قرعه کشی ، ما به شما دوستان اطلاع رسانی خواهیم کرد.


در همین صفحه همراه ما باشید.


ممنون از همه دوستان



دوستان گلم دقت فرمایید ، هرکسی نظری یا انتقاد یا پیشنهادی راجع به این قرعه کشی دارد لطفا در پایین همین پست نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا شاید توانستیم در پیج رسمی با آقای مدیری یا دست اندرکاران آن ارتباطی برقرار کنیم و نظرات شما دوستان را به انها اعلام نمایید.


لطفا نظرات خود را بدون هرگونه لفظ رکیک یا بی احترامی ارسال نمایید.

نظرات (۳۵)

۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۲:۲۱ محمود رضوی
با سلام 
به اینجانب در مورد برندگان تبلت از طریق پنل پیامکی شرکت مخابرات به اینجانب اطلاع دهید 
۲۵ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۱۲ رسول محمدی نیا
ای خدای من یعنی میشه من یکی از برندگان این دوره باشم  خدایا خودت هوامو داشته باش همیشه روسفیدم کردی این بارم روسفیدم کن قولشو به کسی دادم که سورپرایزش کنم
سلام وقت بخیر جسارتا اصلا هیچ کدی برای من ارسال نشد اصلا در قرعه کشی شرکت داشتیک ؟
سلام اقای مدیری خداشاهده بنده حتی اون ده هزارتومنوقرض کردم ک شرکت کنم بعدش گفته بودین هرتراکنش وهر۱۰۰امتیازیک شانس برنده شدنه اگه اینجوری بودک بایدکامپیوتری وزنده پخش میکردین ن ضبط شده وباگردونه قرعه کشی کردن ک امتیازهیچ تاثیری نزاره واقعا ازچشم خیلیا افتادین بااینکه اسطوره من بودین ولی متاسفم برای خودم ک اعتمادکردم
سلام لیست برنده شدگان را کجا میتونیم پیدا کنیم .. اصلا لیستی وجود داره یا این مردم بیچاره سرکارن
سلام اسامی برندگان دورهمی کجاست
سلام به همهی دوستان عزیز خود اقای مدیری هم میدونه وقتی میگن قرعه کشی باید در قالب برنامه زنده صورت بگیره تا مردم خودشون زنده ببیننش من که به نوبه خودم این قرعه کشی رو قبول ندارم..............

سلام.باز هم دزدی دوستان عزیز هیچ قرعه کشی قرار نیست ک انجام بشه چون برنامه از قبل ضبط میشه و شما دوستان هیچ کدی تحت عنوان کد قرعه کشی دریافت نکردید این فقط یک سیایت برای دزدی آسانه.شما هنگام ثبت نام سه بار پیام تایید براتون ارسال میشه ک بار سوم سوال اینه ایا تمایل ب شرکت دارید ک در مرحله آخر جای گزینه بله و خیر جابجا میباشد در صورتی ک هزینه از شما ب صورت قانونی و تایید خود شما در سوال اول کسر میگردد
با سلام ، منم تو این قرعه کشی شرکت کردم و همین چند دقیقه پیش قرعه کشی انجام شد، تو برنامه دورهمی، چرا ندیده قضاوت میکنید ؟! و به شخصیت دیگران توهین میکنید ؟! توروخدا یه کمی واقع بین باشیم ... 
این رسمش نیست بخدا کاری بکنید خداروخوش بیاد همش کلاه برداری دیگه تا چه حد معلوم نیسن باز الکی کیو برنده کردین
من به جناب آقای مدیری اطمینان صددرصد دارم.مطمعنم امشب قرعه کشی بصورت زنده پخش خواهد شد.اگر هم زنده نباشد آقای مدیری کسی نیستن که بخوان مردم رو گول بزنن و با احساسات مردم بازی کنن.دوستان عزیز لطفا قضاوت بیجا و زود هنگام نکنین.
عرف این هست که قرعه کشی ها زنده و مستقیم پخش بشه، اینکه برنامه از قبل ضبط بشه و بعد به نمایش در بیاد قبول کنید شبهه بر انگیزه. و بدتر اینکه افراد چندین ماه پول از حسابشون کسر بشه و کد نگیرن بی عدالتیه و جالب اینکه در پیج اینستا و کانال عنوان شده برنامه رو ببینید شاید شما برنده باشید، وقتی قبلا هنگام ضبط برنامه با برندگان تماس گرفته شده این جمله بازی با  احساسات مردم هست. مردمی که میدونید در تنگنای اقتصادی هستن. خیلی ها به اعتبار اسم آقای مدیری شرکت کردن. وگرنه روزانه هر کدوم دهها پیامک دریافت میکنیم برای قرعه کشی که اصلا برامون مهم نیست، پس کاش بیشتر از این به مخاطبشون احترام میگذاشتن.  
با سلام و خسته نباشید خدمت همه عوامل اول مارکت، بنده چند دهه از قرعه کشی اول مارکت شرکت نموده ام اما هیچوقت نتونستم حتی لیست برنده شدگان را دریافت کنم و طبق گفته خود آقای مدیری با همه مشغله کاری که داشتم ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین پای تلوزیون بودم اما قرعه کشی انجام نشد.
سلام اقای مدیری 
اقای مدیری خواهش میکنم دعا کنید که bmwرو برنده شم خیلی بهش نیاز دارم
واقعا که 
هر دم از این باغ میرسد گلی 
نمیدونم اسم این کارشونو چی بذارم، دزدی، کلاهبرداری، شیادی، واقعا نمیدونم 
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۲۶ علی اکبر اینانلو
آقای میری قرعه کشی اگه زنده نباشه شمام از مردم سوه استفاده کردید مردم به شما اعتماد کردن عضو اولومارکت شدن وگرنه روزی صدتا پیام تبلیغاتی میاد هیچکسی عضو نمیشه لطفا خودتون را خراب نکنید
سلام ....
من فقظ یه سوال دارمو تمام 
برنامه زنده هست یا نه ..... فقط سریع جوابمو بدید
باسلام خدمت شما لطفا زمان قرعه کشی زوتر بگید مانصف جون شدم من شخصی هستم از کمر دچار شکستگی ستون فقرات هستم وقادر به انجام کار نیستم ودوتا بچه دارم مستاجر هم هستم اگه میشه مارو در نظر بگیرید تا در قرعه کشی برنده شم ممنونم
 سلام برا من ب جای کد  قرعه کشی  . کد رهگیری ارسال شده ..
الان این کد رهگیری جای کد قرعه کشی رو میگیره .ممنون میشم بگید
سلام آقای مدیری من خیلی گرفتارم بخدا گفتم خدایا من بی ام و روببرم.خداکنه شانس بیارم
سلام...میشه اینقدر ما رو نپیچونید...آخه چرا با اعصاب ملت بازی میکنید...اول ۲۸اسفند گفتین..بعد گفتین تمدید شده واسه سیزده...سیزده شد پونزده...الانم که هیچ خبری نشد....اگه میخاین از جیب این مردم بد بخت بازم بزنید بگین تا دلمون خوش نباشه...دیگه حالم از اسم مدیری و دورهمی و اول مارکت داره بهم می خوره...اگه واسه خودتون ارزش قائلیید یه چیزی مشخص به مردم بگین که اینقدر توهین نشین..ههه
مدیدی هم دوزد  مثل ما بقی اطلا رسانی نکردند که کد دریافت کنیم تازه من بعد از2ماه که روزی8000 ازم کم شده تازه فهمیدم...این آق دفعه اولش نیست این کار را می کنه .من سریال خانگی قهوه تلخ را که گرفته بودم .وعده آپارتمان داده بودند ..کو خبری نشد .همه پول ها را زدند به جیب ... 
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۳۷ جبار جامه شورانی
سلام..وجدانن  قرعه کشی اول مارکت راانجام دادن یا نه.....من عجله دارم میخام با اون ماشین برم ایرانگردی😂😂😂😂😂😂😂

سلام
من تو همه جا گشتم هیچ خبری از قرعه کشی دوره نهم نبود
من نمیگم مدیری یا رفقاش دزدن ولی همون که قرعه کشی رو 
سره وقتی که گفته بود انجام نداد یعنی 13 فروردین والان 16 فروردینه
اسم و شهرت خودشو برنامشو خراب کرد
سلام بنده دو با ر شرکت کردم اما هیچ کدی برام ارسال نشده
هرچه بگندد نمکش میزنن .وای بروزی که نمک بگندد ،اقای مدیری
آقا چرا قرعه کشی نشد سر کار که نیستیم
اقای مدیری ایا قرعه کشی انجام شده ؟؟! اگر انجام شده کی و چه ساعتی من چند ماهه منتظر این قرعه کشی هستم لطفا شفاف سازی کنید .
اگه سرکاریم بگید
سلام به من هنوز کدی اعلام نشده تاریخ قرعه کشی چه تاریخیه؟
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۰۰ سید جبار موسوی
با سلام و عرض تبریک فرا رسیدن سال نو . لطفا بفرمائید قرعه کشی دقیقا در چه تاریخی انجام خواهد شد . 
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۴۱ علی خدابنده لوع
سلام میخوام بدونم قرعکشی 97چه تاریخی است دوم اینکه به من کد پیامکی اعلان .نشد تمام مراحل را هم طی کردم
شماها اگه واقعا انصاف داشتید واقعا خدارو میشناختید واقعا شیرحلال خورده بودید انحوری روسره ماها کلاه نمیذاشتید ۲۰هزارتومانه من حرامتون باشه بدید به دعوای سرطان بخورید انشالله
آقای مدیری لطفا قرعه کشی را زنده پخش کنید
اقای مدیری عزیز شما همش از این و ا ن ایراد میگیریدو به دزدیهای مسئولین رو میکنید چرا کار خودتونو درست نمیکنید قریان چرا شفاف سازی نمیکنید اگه نکنید شما هم جزوی از اون دسته افرادیت کا پول مردم و بالا میکشید پس لطفا خودتونو جدا کنید ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی