شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم
sffs

شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

بازنویسی حکایت مردکی را چشم درد خاست نگارش هشتم

انشا نگارش هفتم درباره پاییز | انشا پاییز صفحه 20 هفتم

درسهایی از قران 17 آبان 97 | جواب درسهایی از قران 17 ابان 97 قرائتی

بازنویسی حکایت دهم صفحه 25 سگی بر لب جوی

شعر گردانی صفحه 41 نگارش دوازدهم | شعر گردانی عشق شوری در نهاد ما نهاد

متن ادبی درباره صبح سرد و برفی زمستان صفحه 38 دوازدهم

گلهای بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین گلهای پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه گل های پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی و دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

جواب سوالات درسهایی از قران 10 آبان 97

انشا در مورد صدای باران نگارش هشتم

انشا درباره آهنگ سرود ملی

انشا درباره بوی سیر صفحه 62 نگارش هشتم

پاسخ تشریحی و جواب سوالات قلم چی 4 ابان 97

جواب سوالات درسهایی از قرآن 3 آبان 97

خلاصه بازی پیروزی السد قطر 1 ابان 97

ساعت پخش بازی پیروزی السد 1 ابان 97

نام و مشخصات برندگان قرعه کشی درسهایی از قران 26 مهر 97

انشا در مورد افتاب پشت ابر نمی ماند دوازدهم

جواب سوالات درسهایی از قران 26 مهر 97

دلیل قطعی تلگرام 21 مهر 97

فیلم لحظه تصادف اتوبوس و تانکر جاده کاشان نطنز

آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

اعلام نتایج برندگان قرعه کشی اول مارکت 97،فیلم قرعه کشی اول مارکت، دانلود فیلم مراسم قرعه اول مارکت 13 فروردین 97،اسامی برندگان قرعه کشی اول مارکت،چه کسانی برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97 هستند،نام و مشخصات برندگان قرعه کشی اول مارکت 97،مشخصات برندگان قرعه کشی اول مارکت 97

برندگان قرعه کشی اول مارکت دورهمی تاریخ 13 فروردین 97





نام و مشخصات برندگان قرعه کشی اول مارکت


طبق آخرین خبر رسیده از دوستان ، قرعه کشی امشب 16 فروردین 97 راس ساعت 23 از شبکه نسیم با حضور آقای انصاری انجام میشود



مهمان دورهمی 16 فروردین 97 کیست ؟؟ مطمئن باشید تعجب میکنید / کلیک کنید



دانلود قسمت 52 فصل سوم برنامه دورهمی 16 فروردین با کیفیت 720 ( با حضور سروش جمشیدی |  موضوع تولید محتوا)

لینک مستقیم  لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم : 650 مگابایت

دانلود قسمت 52 فصل سوم برنامه دورهمی 16 فروردین با کیفیت 480 ( با حضور سروش جمشیدی |  موضوع تولید محتوا)

لینک مستقیم  لینک مستقیم 2 (کمکی)

حجم : 330 مگابایت


جوایز

  1. ۱۰ دستگاه خودرو BMW
  2. ۱۰٫۰۰۰ جایزه یک میلیون ریالی

اسامی برندگان خودروی BMW

  1. حسن خجسته                  با شماره           ۱۸۴۳***۰۹۱۱
  2. اله کرم شامگانی               با شماره           ۹۵۲۹***۰۹۱۳
  3. حامد محمودی                   با شماره           ۷۸۷۴***۰۹۰۳
  4. جواد تخت کش طبسی        با شماره           ۷۰۲۴***۰۹۱۵
  5. مجتبی خادمی درگاه اناری    با شماره           ۸۹۲۷***۰۹۱۳
  6. جلیل قهرمانی                   با شماره           ۵۸۶۲***۰۹۱۷
  7. شهربانو کشتکار                 با شماره           ۱۵۰۳***۰۹۱۷
  8. حسین سلطانی                 با شماره           ۵۵۷۵***۰۹۱۴
  9. نعمت الله جهانتابی نژاد        با شماره           ۸۶۴۱***۰۹۱۶
  10. معصومه میر علایی داغیانی   با شماره           ۲۶۳۳***۰۹۱۷


خبر جدید در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری قرعه کشی / کلیک کنید


خبر جدید در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری قرعه کشی / کلیک کنید


خبر جدید در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری قرعه کشی / کلیک کنید


خبر جدید در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری قرعه کشی / کلیک کنید


برای نام و مشخصات بر روی لینک زیر کلیک کنید



برندگان قرعه کشی 13 فروردین 97


برندگان قرعه کشی 13 فروردین 97


برندگان قرعه کشی 13 فروردین 97



برندگان قرعه کشی 13 فروردین 97



دانلود فیلم مراسم قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

لیست اسامی برندگان قرعه کشی اول مارکت فروردین 97




نظرات (۱۳۱)

۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۲۲ غلامحسین فروزنده
اسامی ده هزار برنده یک میلیون ریالی کجاست. چرا هر کدام از لینکهارو میزنیم هیچی معلوم نیست

سلام پس این اسامی برندگان کجاست راسته ؟؟؟؟دروغه؟؟؟؟؟ چی شد اخر ؟؟؟؟؟؟سر کاریه؟؟؟؟؟؟ شمارو به خدا اینقدر این ملت رو مسخره نکنین
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۱۱ مسلم احمدیان
آقای مدیری بنده به شما عد د۱به ۳۰۸۰ارسال کردم اصلا کد برای من بیامد فکر میکنم یک نوع دروغ بیش نیست برنامه شما خوب بود ولی قرعه کشی شما دروغ بیش نبود از خدا بترسید 
سلام اقای مدیری واقعا توم ........اخ چرا هیچ کد قرعکشی واسه من نیومده بس کنیند بابا خدایی هم هست...ایا هست؟؟؟؟؟؟؟
دزد هم دزدهای قدیم یه کم م معرفت داشتن.مدیری مثل مرد بیا پاسخ این مردم رو بده همونجا که ایستادی و فریب دادی ایران و ایرانی رو.لااقل مرد باش از همه انتقاد میکنی ولی خودت سردسته همه دروغگوها یی. 
خدا لعنتتون کنه که همتون کلاهبردارین آخه مگه قرعه کشی بدون کد قرعه داریم ما که هر کار گفتین کردیم کد قرعه کشی برامون نیومد 
به نظر من بیایید برای دوره دهم شرکت نکنیم  همین و بس
یعنی واقعا دزدیه دیشب کد قرعه کشی ها هفت رقمی بود اما کد قرعه کشی که به ما دادن 5 یعنی من 5تا کد داشتم همش 5رقمی بود
گفتن 13فروردین شد 16فروردین توی این چند روز چند هزار نفر بازم شرکت کردن 
اسمتون رو باید گزاشت دزد حالا حداقل بگید چرا کدامون 5رقمیبود
چرا هیچ جایی اسامی برندگان رو نزده ؟؟؟؟
اسم برنده شدگان کجا میشه دید ۹۷.۱.۱۶

این برنامه کاملا دروغه چون قرعه کشی پخش زنده نبود . درضمن تا الان هم کد قرعه کشی برای من نیومده . 
فک کنیم از هر نفری فقط 10 هزار تومن رفته ...اولا این عددی نیست که همگی ناراحتیم
. دوما ساخت برنامه کلی هزینه داره .سوما همه برا پول داریم کار میکنیم.
ناراحتی  همه ی ما از اینه که چرا بی ام و مال ه ما نشده...هاهاها..البته  خندم تلخه
در نهایت اینکه به سلامت قرعه کشی شک نکنید .قرعه کشی یا شده یا امشب خواهد شد .در هر صورت درسته 
ولی اگه قرعه کشی هنوز نشده تو رو خدا دعا کنید من بی ام و ببرم .جدی ناراحتم
حضور آقای سیامک انصاری برای قرعه کشی جالبه!!! 
 آقای مدیری، شما با این همه ثروتی که دارید چطور برای ده دستگاه bmw اعتبار و محبوبیت خودتان را از بین میبرید؟ همه با یک حساب سرانگشتی میتوانند بفهمند شما چه پول هنگفتی از جیب مردمی که برای پرداخت شارژ دچار مشکل هستند، بیرون آوردید و به جیب اول مارکت و خودتان ریختید. شما ژست دلسوزی برای مردم میگیرید که این درواقع ابزار کارتان است؛ اول با مردم همدردی میکنید (البته بطور کاذب) بعد که مردم تحت تاثیر قرار گرفتند و شما را از خودشان دیدند طبیعتا اعتمادشان جلب میشود؛ درست همینجاست که مچ پایشان را میگیرید! با هوشی که شما دارید از تکنیکهای ساده روانشناختی بسیار ماهرانه استفاده میکنید و به نتیجه مطلوب میرسید. شما بارها گفتید هیچ لذتی بالاتر از خوشحال کردن دیگران نیست. شناختن شما کار بسیار دشواری است. 
سلام مادوماهه داریم انتظار این قرعه کشیو میکشیم بابام کارگره میگه دیگه خسته شدم از کار،ازگرونی دیگه نمیتونم کارکنم ایشالله ک این قرعه کشی بهمون میفته تورو خدا ب مردم امید واهی ندید اگه قرعه کشی وجود داره برگزارش کنید بصورت زنده فقط یخورده باانصاف باشید این قرعه کشی ب کسی بیوفته ک نیاز داره ن کسی ک میخاد پول روهم بزاره 
فقط نمیدونم چرا اول مارکت مردمواحمق فرض کرده صبح پست گذاشته ک حتمابرنامه روببین شایدبرنده شدی بعدمدیری داره زنگ میزنه ب برنده
سلام دوستان قرعه کشی انجام شده دیشب وبرنده ها بی ام و معلوم شدن و امشب ماتکرارمیبینیم و اونایی ک برنده شدن ب همشون زنگ زدن
سلام دوستان
من دیشب یه حساب سر انگشتی کردم
قیمت bmwحدود360 میلیون تومنه
جمعیت ایران هم بگیم 80 میلیون نفر
از این 80 میلیون بگیم 30 میلیون شرکت کنن
حالا خودتون محاسبه کنید
30/000/000*10/000=300/000/000/000
یعنی با این پول میتونن 883 bmwبدن ولی 10 تا میدن
کسی میدونه بقیش کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سلام من عددیک رو ارسال کردم ولی ثبت نام نشدم چرا اخه😢توروخدا راهنمایی کنید
هنوز که قرعه کشی نشده ...امشب مستقیم میزاره...مطمعن باشین
اگه قرعه کشی کرده پس چرا اسامی رو نزده؟؟؟
من ده هزار تومن رو باقرض دادم فقط گول سادگی واعتماد به اقای مدیری وتلوزیون روخوردم چرا به اسپانسر زورت نمیرسه مدیری یا.....فقط بلدی به مسولین وارگانها ایراد بگیری پس چرا قرعه کشی خودت زنده نبود دروغ دروغ
مگه قرعه کشی شده؟؟؟؟؟؟؟
سلام خیلی مشخص هست که برنامه ای که در کانال اول مارکت گذاشته شده قبلا ضبط شده و به صورت زنده نیست حتی نمایش تماس گرفتن با برنده بی ام و هم هست یعنی مراسمی که امشب پخش میشه فقط یه نمایش هست به شعور مخاطبینتون توهین نکنید
۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۱۸ علی اصغر خدادادی
سلام توکانال اول مارکت به فیلم گذاشتن نمیدونم مال کیه ولی توش نشون میده قرعه کشی شده ومهمونشون که سروش جمشیدیه رو نشون میده،مصاحبشو،به نظر من قرعه کشی انجام شده
با سلام خدمت آقای مدیری لطفا توضیح بدید چرا قرعه کشی زنده برگزار نشد چرا، چرا با احساسات مردم بازس میکنید لعنت به صداو سیما ایران قرعه کشی به این مهی چرا باید زنده برگزار نشه اگه آقای مدیری مقصر نیست پس چرا این همه تبلیغ میکرد چرا
آقای مدیری چرا با ، صداقت ، اعتماد ، مردم سو استفاده میکنی . مردم شما رو دوست دارن چرا قول دروغ میدی . چرا نامردی میکنی . اقای مدیری اومدی تو خونه های مردم که وعده دروغ بدی . نمک خوردی نمکدون هم شکستی . باشه همه ما دورهمی ها نفرینتون میکنیم
قرعه کشی امشب ساعت ۱۱ از شبکه نسیم مستقیم پخش میشه با حضور اقای انصاری
این هم از قرعه کشی که امشب ساعت23برگزار میشه،دیدیدگفتم زود کسی و چیزی را قضاوت نکنید،به امید خدا من برنده میشم ان شا الله✌✌✌
این اسامی برندگان کی اعلام میشه لطفاً جواب بدید
دوستان بیخودی حرص و جوش نزنید اگه کلاهبرداری هم باشه بارها و بارهای دیگه هم همتون اون ده تومن پرداخت میکنید لطفا شعار ندید الکی ضمنا ب جای ناسزا گفتن ب تاریکی شمعی روشن کنید
باسلام
هموطنان عزیز، خواهش میکنم طبق معمول زود قضاوت نکنید! تمنا میکنم با این 
الفاظ رکیک شٲن و منزلت ایرانی رو خراب نکنید!
چراقبل ازاینکه حرفی بزنید کمی بهش فکرنمیکنید!؟ آقای مدیری انسان درستیه! ایشان
طبق قراردادی که با اسپانسر برنامه دارن موظفند قرعه کشی رو اعلام کنند، حالا اگر در روند قرعه کشی تخلفی هم صورت گرفته باشه مدیری مقصر نیست!چون پس از اعلام قرعه کشی در تلوزیون،این وظیفه صداوسیما هستش که براجرای درست قرعه نظارت داشته باشه!! نه جناب مدیری!! تروخدا الکی بردیگران تهمت نزنید،....
من کد را دربافت نکردم میشه جواب بدید 
پاسخ:
سلام.
شماره 8 رو به 3080 بفرستین کد واستون میاد
اگر صدبار هزاربار میلیونها بار ازین اتفاقها بیوفته بازهم مردم ساده کشور عزیزم گول میخورن و شرکت میکنن از ماست که برماست خودمون عامل عقب افتادگی و پیشرفت نکردن خودمونیم امیدوارم همه به ارزوهای قشنگشون برسن دوستان عزیز همیشه توکلتون به خدا باشه از خدا بخواین مطمن باشین خیلی بیشتر از بی ام و نصیبتون میشه به خدا اعتماد کنید که داده هاش نعمته و نداده هاش حکمت.
من به 3080فرستادم ولی کدی دریافت نکردم 
اقااااا این قرعه کشی چرا برگزار نمیشهههههههههه🤔🙃
یه مشت دزدیم شماها ...آقای مدیری کلاهتو بزار بالاتر تو خودتو داری برای دردا تبلیغ میکنی.....پس کو قرعه کشی!!!!
سلام خدمت آقای مدیر چرا قرعه کشی پخش نشد من وضع مالیم خیلی بده خیلی با هزار بدبختی شارژ میخریدم هر روز چهارصد تومان کم میشد ولی نه کد قرعه کشی واسه ام فرستادند نه چیزی خدایش قرعه کشی بود یا الکی بود من هنوز منتظر ام شاید خدا نگاهی به ما بکنه 
قرعه کشی فردا شب...انشالله هرکی بیشتر محتاجه برنده بشه...فردا شب قرعه کشیه....
سلام 
آقایون و خانومها هنوز زمان قرعه کشی اعلام نشده.یکم صبور باشید
13 فروردین تاریخ اتمام ارسال کد ها و اس ام اس ها بوده .نه قرعه کشی
قرعه کشی هم پخش میشه .فقط دعا کنید برنده ی بی ام و من باشم.
خیلی زود قضاوت نکنید و شخصیت کسی را زیر سوال نبرید،صبر داشته باشید خدا با صابرین است
دوستای خوبم . این ترفند رو فقط کشورهای جهان چهارم انجام میدن . که خودم هم متاسفانه گول خوردم
با سلام 
لطفا اگر قرعه کشی برگزار نشده اطلاع بدید که بصورت زنده پخش بشه وگرن دیگه کسی اطمینان نمیکنه
۱۰ دستگاه بی ام و واسه ۳۰۸۰...ده دستگاه بی ام و هم واسه ستاره سه مربع...خخخخخخخخخخ.....ینی به نظرتون اینا میان ۲۰ تا بی ام و بدن به مردم....شتر در خواب بیند پنبه دانه...😎😎😎😎
اقایون مدیری و دار و دستش پولارو خوردن .یه ابم روش...الانم دارن به ریش هممون حسابی میخندن
قرعه کشی شده عایا؟

چرا قرعه کشی رو پخش نکردن؟ منتظر بودم همش چاخان بود من کد گرفتم، واقعا که همش چاخان بود؟؟؟ 
سلام عزیز شما که خوب جواب مردم و میدید میگید من هم اطلاعی ندارم پس شما چه کاره هستید که تو سایت هستید و بنده از سایت کد قرعه کشی رو گرفتم حالا به منم جواب بدید سمت خودتونو مرسی 
تو که خبر نداری پ چرا اینجا واسه خودت سایت را انداختی جواب مردمو میدی 
پاسخ:
سلام.

جواب شما دوست عزیز در لینک زیر :

کلیک کنید

مدیری واقعاً برات متأسفم. خوب کلاهبرداری کردی


اگه پخش زنده نکنن مطمعن باشین که همش الکیه...سر هممون کلاه رفته..مطمعن باشین
واقعا به کی دیگه میشه اعتماد کرد
خدا دعوتتون کنه با قرعه کشیتون چرا کسی قرعه کشی رو ندید دزدهای بی آبرو
دوستان عزیز من 8 و به فارسی زدم کد فرستاد
خودم هم داخل سایت رفتم کد قرعه کشی و پیدا کردم
این کدی هم که ارسال شده همون کد داخل سایت هست
توهم فکرمیکنی زرنگی مسولین را مسخره میکنی ولی تو وتمام بازیگراسردسته کلاهبردارها هستی بیچاره مردم رهبربزرگوارمون درست میگه امثال تو باید ازتلوزیون محو بشن همه چیزو به مسخره گرفتی مراقب پاهات باش ازخط مریدان رهبری ردنشه..........
برای غیر فعال کردن off و یا کلمه فارسی خاموش رو به 3080 ارسال کنید
اگه واقعاً دروغ باشه و کلاه برداری امیدوارم باعث و بانیش و تمامی دست اندرکارانش خیر و خوشی نبینند، بخدا زندگی فقط به همین ۲ روزی که کلاهبرداری میکنید و پولش را خرج میکنید خلاصه نمیشه بلخره پیر که میشید اون وقت ببینید چطور جون خواهید داد و یا چطور عزیزانتون جلوی چشمانتون پر پر میشن ( خدا انقدر بزرگه که...)
من باردار هستم و به هزاران امید و آرزو تو قرعه کشی شرکت کردم و اگه پخش زنده باشه قبول میکنم دروغ نیست ولی اگه قرعه کشی غیر زنده باشه میفهمم کا یه کلاهبرداری و دروغ بیشتر نبوده و اگر دروغ باشه که همتونُ به خدای فرشته توی دلم واگذار میکنم فقط همین تا آخر عمرتون کافیه و از خدا میخوام حداقل خودتون بفهمید چوب کدوم کارتونُ میخورید
سلام نه لحظه قرعه کشی رو نشون دادید نه خبری دادید اصلا فکر مردم نیستید .....حیف اون پولایی که توی جیب اول مارکت و مدیری میره .. جواب گوی این مفت خوری هاتون رو می دید
سلام نه لحظه قرعه کشی رو نشون دادید نه خبری دادید اصلا فکر مردم نیستید .....حیف اون پولایی که توی جیب اول مارکت و مدیری میره .. جواب گوی این مفت خوری هاتون رو می دید
سلام.من اول فروردین ثبت نام کردم.ولی هرچی 8 هم میفرستم.میگه هیچ کدی ندارید چرا......
این پول به جیب امثال مدیری ها میره خدا لعنتشون کنه
این 10 bmw که قرعه کشی میشه.تقریبا چه قیمتی هست؟
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۳ بهرام غیاثوند
سلام منم کد قرعه کشیه بی ام و رو دریافت نکردم اصن تو مسابقه هستم اول مارکتم نصبه بسته تشویقیه ۱۰تومنیم خریدم ولی هیچ خبری از کد بی ام و نیس
من همون موقه که1رو فرستادم 8رو هم فرستادم برا کد اما گفت برایه شما کد قرعه کشی ثبت نشده منم گفتم شاید خودشون ارسال کنن اما خبری نشد الان چجور باید لغو کنم؟ همش شارژم کم میشه. من رو حرف اقایه مدیری ثبت نام کردم واقعا متاسفم...... 
سلام
کد قرعه کشی نیومد نیومد نیومد حالا هم که با ارسال عدد ۸ برام کد قرعه کشی فرستاده بدای دوره دهم فرستاده .. جناب مدیری من قضاوتی نمیکنم ولی شما جای من و ما .. ای کاش یه توضیح قانع کننده میدادید در رابطه با روند و چگونگی قرعه کشی 
چراهزینه کم میشه اماکدی ارسال نمیشه 8وهم ارسال کردیم اماهیچی نیومد
 لطفا نتیجه رو اعلام کنید اگه دروغه تا دیگه تو هیچ مسابقه ای شرکت نکنیم من با زحمت این ۱۰هزار ریختم چون تو مسابقه های دیگه هم شرکت می کنم خواهش مندم جواب مارو بدید
آقای مدیری میلیادربدان وآگاه باش که اینگونه بااحساسات مرد محتاج بازی کردی  روزی درمحضرخداجوابگوخواهی بود
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۱۰ سجاد از بوشهر
کلاهبرداری و دروغ از این واضح تر دیگه ندیده بودم.مهران مدیری فقط توی برنامش اعلام میکنه یک رو بفرستید به 3080 و تموم.اما اینجوری نیست عزیزان.نکته اول:بعد از فرستادن عدد یک به 3080شما رو مجبور میکنن به کسر مبلغ به مبلغ 10000تومان در یک ماه و قابل لغو تا یک ماه نیست.نکته دوم:کسانی که عدد یک را ارسال کردند برای راهیابی به قرعه کشی حتما باید کد قرعه کشی دریافت کنند.دریافت کردن این کد از سایت اینارنتی اول مارکت امکان پذیر است اما متاسفانه هیچ گونه اطلاع رسانی نمیشود و اکثرشرکت کنندگان از این موضوع بی خبرند.(توی این کشور به بزرگانش اعتباری نیست چطور میشه به مدیری و رامبد جوان اعتماد کرد کسانی که حسابهای بانکیشون تو بانکای اروپا مملو از پوله و هیچ غمی ندارن.مدیری چهره دلسوزانه ای به خود میگیره.خب که چی.همه ما این چیزا رو میدونیم.و این حرفها هیچ دردی رو دوا نکرد.امروز ایران مملو شده از دزدهایی که دارن از سر و کولمون بالا میرن.و نکته سوم:نیازی به تعدد شماره همراه برای شرکت و دریافت کدهای بیشتر قرعه کشی نمی باشد.بلکه از طریق سایت شما میتونید چندین کد رو بایک شماره خریداری کنید.هر کد ده هزارتومان.
سلام دوستان من هم کد نداشتم اما اگه ۸ رو بفرستید به ۳۰۸۰ بهتون کد میده 
توروحتون 60روزکه داره از من روزی8000کم می کنه ...دوزدی که شاخ دم نداره مدیری این هم می رد تو جیب تو ...
توروحتون 60روزکه داره از من روزی8000کم می کنه ...دوزدی که شاخ دم نداره مدیری این هم می رد تو جیب تو ...
فقط کلاه برداری کردن
توروحتون 60روزکه داره از من روزی8000کم می کنه ...دوزدی که شاخ دم نداره مدیری این هم می رد تو جیب تو ...
منتظر قرعه کشیم...اگه نباشه حلالتون نمیکنم...واقعا نیاز دارم ..کد واسم نیومده
زشته بخدا مدیری.زشته خدایی
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۰۱:۲۱ علیرضا ترکاشوند
اقای مدیری از شما انتظار نداشتم من پول شارژ گوشیمو به زور در میارم!
آقای مدیری
مردم به شما اعتماد کردند؟
چقدر از این پولها گیر شما اومد که برای کلاهبرداری هرشب تبلیغ کنید؟
چه طور روزی ۴۰۰ تومان فراموش نمیشد و با مشکل روبرو نمیشد و از حساب و شارژ کم میشد،ولی ارسال کد قرعه کشی و زمان پخش زنده قرعه کشی با مشکل ربرو میشه،شماکه هرشب از همه انتقاد میکردید،پس فرق شما با بقیه چیه؟حداقل اونا قیافه مظلومیت رو نمیگیرن فقط بی سروصدا میخورن شما با جریحه دارکردن احساس مردم میخورید.خدا به داد اونایی برسه که هدیه دادن به شما به نیت کمک به زلزله زده گان،برای دزدی و کلاهبرداری از همه ابزاری استفاده میکنید،دست مریضاد؛
واقعا فکرنمیکنید بعضی ها حتی توان خرید شارژ برا سیمکارت ندارن و به امید برنده 
شدن از نون شبشون زدن تا شارژ بخرن و تو قرعه کشی شرکت کنن.
اون دنیا چی جواب میدید؟به خدا حرومه؛حروم
سلام من مدت زیادی است که عضو اول مارکت هستم اما تاکنون کد قرعه کشی دریافت نکردم
لااقل اطلاع بدید قرعه کشی کردید یا نه . اگر نکردید لااقل اطلاع بدید کی و چجوری قرعه کشی میکنید.
داداش زدی ما هم مثل شما خبر نداریم 
باید من خبر داشته باشم اخه چی بگم میگید 13 هم قرعه کشیه الان میگیم قرعه کشی چی شد میگید نمیدونم
دمتون گرم
پاسخ:
دوست عزیز ، ما طبق صحبت جناب مدیری که فرمودن 13 ام قرعه کشی هست این خبر رو درج کردیم ، وگرنه اطلاع رسانی نمیکردیم
سلام
زیبای کلام مدیری همش کلیشه ای هستو برای حزب مشتری ..این آقا اگه مردم رو دوست داشت که چند سال قهر نمیکرد با مردم
بهترنبودبه مردم دروغ نمیگفتید خیلی صادقانه میگفتید ده هزارتومان بریزید به برنامه دورهمی اقای مدیری
۱۵ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۸ با سلام و تبریک سال نو
با امید بخدا و توکل به یزدان پاک همه انسانها موفق باشند 
این همه پیام فرستادم دریغ از یک کد قرعه کشی ، این چنین برنامه ای اگر برنامه قرعه کشی پخش زنده نباشه مشکوک میزنه 
مرده شور خودتو برنامه تو ببره
سلام.عزیزان بنظر من صبر داشته باشید قضاوت نکنید،۱۳ فروردین اتمام زمان شرکت تودقرعهذبود نه زمان قرعه.
ادمین شما اگر اطلاعات کافی از قرعه کشی ندارین چرا به اسم اول مارکت دارین فعالیت میکنید 
اگه زنده انجام نشه واقعا متاسف میشم برای اقاط مدیری و برنامه دورهمی و بلکه کل رسانه ها چون مدیریت صدا و سیما هم باید ناظر باشن توی این وعدهای نامعلوم 
پاسخ:
سلام دوست عزیز. ما به اسم هیچ شرکتی مثل اول مارکت فعال نمیکنیم و نخواهیم کرد. طبق صحبت های جناب مدیری ما این خبر رو درج کردیم وگرنه بهیچ عنوان اطلاع رسانی نمیشد
اقای مدیری سلام . 
مردم به شمااعتماد کردند پس  با مردم صادق باش .  بنده به 3080 پیامک دادم روزانه ازم مبلغ کم شد ولی ازکد قرعه کشی خبری نشد . شماکه این همه دولت رو زیرسوال میبری نشون بده تو با اونا نیستی !!!!!!!!!!!!!!!! دوست داریم .
دوازدهم فروردین ثبتنام کردم و کد قرعه کشی نیومده
ایا تو قرعه کشی هستم یا نه؟
اگه هستم کد رو چجوری دریافت کنم؟


پاسخ:
سلام. توی قرعه کشی هستید و عدد 8 رو به 3080 بفرستید
اینهمه تبلیغات کردین کلی پول از ملت ساده کن کردین پس چرا خرج نمیکنین برا جایزه؟؟ چرا اینقد دزد و دروغگو هستین؟ چرا قرعه کشی زنده پخش نمیکنین؟ 
اقای مدیری ما به شما اعتماد کردیم واقعا که ......
سلام.من نزدیک یک ماه به 3080 پیام دادم هر روز هم ازم کم کرده هرچی میزدم تو این مدت کد قرعه کشی رو بهم بده نمیداد تا دقیقا چهارده فروردین پیام اومده کد قرعه کشی دوره دهم شما!!!
یعنی من قرعه کشی دوره نهم شرکت داده نمیشم؟
خبر الکی گذاشتن.هنوزبرگزار نشده
پاسخ:
سلام.
ما برحسب صحبت جناب مدیری خبرو گذاشتیم و هروقت انجام بشه ، سایت بروزرسانی میشود.
من هنوز کد قرعه کشی رو دریافت نکردم بعد ازدو ماه که اینهمه از شارژم کسر شد در نهایت مجبور شدم امروز لغو عضویت کنم.
واقعا براتون متاسفم شما هم جز همون کلاهبردارهایی هستین که دائم دارین انتقادشون میکنین
امید اینهمه مردم رو نا امید کردین و بی شک در مقابل خدا جوابگو خواهید بود
من هنوز کد قرعه کشی رو دریافت نکردم بعد ازدو ماه که اینهمه از شارژم کسر شد در نهایت مجبور شدم امروز لغو عضویت کنم.
واقعا براتون متاسفم شما هم جز همون کلاهبردارهایی هستین که دائم دارین انتقادشون میکنین
امید اینهمه مردم رو نا امید کردین و بی شک در مقابل خدا جوابگو خواهید بود
سلام دوستان همتون سر کارین، اینا با این برنامه بیشتر از 400 میلیارد زدن به جیب حتی حاضر نیستن 5 میلیاردشو واسه جایزه خرج کنن
سلام قرعه کشی چی شد..؟؟؟؟؟

۱۴ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۱۳ سجاد ازگنبدکاووس
این قرعه کشی رو چرا توسایت زده اسامی ولی رو اسامی رو که کلیک میکنی دوباره سایت باز میشه ولی بدون هیچ اسمی
سلام . آقای مدیری ما به اعتماد به شما شرکت کردیم . پس چی شد این قرعه کشی ما رو حرفه ای شما حساب کردیم . 
سلام جناب مدیری خسته نباشید کل برنامه های شمارو دنبال کردم با امید ب اینکه ی روز در مسابقه تون برنده بشم چون خیلی احتیاج دارم ب این جایزه لطفا تاریخ قرعه کشی رو اعلام کنید
یه ربات فعال کرده اند به همه یه جواب میده 
این همه تبلیغ واسه شرکت کردن و پول گرفتن کردن اما یه کلمه حرفی از زمان قرعه کشی نکردن مردم با هزار امید شرکت کردن 
اقای مدیری همه ی برنامه و خودشون رو زیر سوال بردن اون همه از این و اون انتقاد کردن یکی لازمه از خودشون انتقاد کنه 
متاسفم واسه خودمون که این همه ساده اعتماد میکنیم
۱۴ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۴۸ بی نام تو نامه کی کنم باز
سلام.جناب مدیری مردم به شما اعتماد کردند لطفا اعتماد مردم به برنامه دورهمی را به سخره نگیرید همین مردم براحتی شمارابه سخره می گیرند پس زمان قرعه کشی وپخش آنرا به مردم اعلام نمایید.
خیلی دروغ گو هستین همتون
۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۹:۴۲ آنیسا پیشان قیز
قرعه کشی چی شد؟
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
زمان قرعه کشی کی هستش؟ لطفا
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام ماسه نفرشرکت کردیم پیامک عضوشدن اومد اماهیچ کدی ارسال نشد.هزینه هم کم شد
ما بخاطر اعتمادی که به آقای مدیری داشتیم شرکت کردیم! حالا خواهشا کاری نکنید مردم دلزده بشن! آخه چرا نباید قرعه کشی زنده پخش بشه؟! اصلا هیچی معلوم نیس!
قرعه کش کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
قرعه کشی امشبه؟
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
واقعا دیگه.مردم مسخره شما نیستن که.فقط به فکر پول دراوردن خودتونین فقط دزدی کردن و بلدین.حرومتون باشه مدیری هم عین دیگران دروغوه
سلام مراسم قرعه کشی کی هستش
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام قرعه کشی چه روزی و چه ساعتی هستش اگه براتون زحمتی نیست پیامک کنید، ممنون.
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
 چرا زنده پخش نمیکنیید
دفعه بعد کسی دیگه شرکت نمیکنه
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
مگه قرعه کشی انجام شد؟ کی؟

پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام من منتظر نتایج هستم خواب ندروم
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
چرا تاریخ مسابقرو نمیگید و ساعتشو ؟؟کی قرعه کشی انجام میشه
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام چرا ..... اخه چررا رنده پخش نمیکنید ...
میگید ساعت 12  سیزدهم فروردین اما 
دیشب قرعه کشی نکردین که .... اه اه اه
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۹ ata.gholami050@gmail.com
 زمان قرعه کشی لطفا
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
چه کسانی برنده شده اند چرا زنده پخش نکردید
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام میخواستم تاریخ اصلی نتایج رو بدونم
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام،این دیگه چه وضع مسخره ای که راه انداختین،چرا هیچ فیلمی نذاشتید واسه دیدن یا دانلود کردن
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام،این دیگه چه وضع مسخره ای که راه انداختین،چرا هیچ فیلمی نذاشتید واسه دیدن یا دانلود کردن
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام،این دیگه چه وضع مسخره ای که راه انداختین،چرا هیچ فیلمی نذاشتید واسه دیدن یا دانلود کردن
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام،این دیگه چه وضع مسخره ای که راه انداختین،چرا هیچ فیلمی نذاشتید واسه دیدن یا دانلود کردن
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
کی هست قرعه کشی ؟ 
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
کی هست قرعه کشی ؟ 
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
کی هست قرعه کشی؟ 
پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
چرا این همه تبلیغ کردین و شرکت کردن زنده پخش نمیکنید این چه وضعشه

پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید
سلام چرا برنامه زنده پخش ننیکنید

پاسخ:
سلام.
ما هم مثل شما اطلاعی نداریم.
به محض خبر جدید منتشر خواهد شد.
با ما همراه باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی