شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم
sffs

شهر انشا

انشا پایه هفتم هشتم نهم دهم یازدهم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

برندگان قرعه کشی اول مارکت 13 فروردین 97

بازنویسی حکایت مردکی را چشم درد خاست نگارش هشتم

انشا نگارش هفتم درباره پاییز | انشا پاییز صفحه 20 هفتم

درسهایی از قران 17 آبان 97 | جواب درسهایی از قران 17 ابان 97 قرائتی

بازنویسی حکایت دهم صفحه 25 سگی بر لب جوی

شعر گردانی صفحه 41 نگارش دوازدهم | شعر گردانی عشق شوری در نهاد ما نهاد

متن ادبی درباره صبح سرد و برفی زمستان صفحه 38 دوازدهم

گلهای بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین گلهای پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

پخش آنلاین بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه گل های پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

خلاصه بازی و دانلود فیلم پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

بازی پرسپولیس کاشیما شنبه 12 آبان 97

جواب سوالات درسهایی از قران 10 آبان 97

انشا در مورد صدای باران نگارش هشتم

انشا درباره آهنگ سرود ملی

انشا درباره بوی سیر صفحه 62 نگارش هشتم

پاسخ تشریحی و جواب سوالات قلم چی 4 ابان 97

جواب سوالات درسهایی از قرآن 3 آبان 97

خلاصه بازی پیروزی السد قطر 1 ابان 97

ساعت پخش بازی پیروزی السد 1 ابان 97

نام و مشخصات برندگان قرعه کشی درسهایی از قران 26 مهر 97

انشا در مورد افتاب پشت ابر نمی ماند دوازدهم

جواب سوالات درسهایی از قران 26 مهر 97

دلیل قطعی تلگرام 21 مهر 97

فیلم لحظه تصادف اتوبوس و تانکر جاده کاشان نطنز

آخرین نظرات
جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

زمان برگزاری قرعه کشی دور دهم اول مارکت

زمان برگزاری قرعه کشی دور دهم اول مارکت

قرعه کشی دور دهم اول مارکت ، تاریخ برگزاری قرعه کشی دور دهم اول مارکت ، اول مارکت دور دهم ، دانلود دور دهم اول مارکت ، دانلود قرعه کشی دور دهم اول مارکت دورهمی ، اول مارکت دور دهم در دورهمی ، زمان و تاریخ برگزاری دور دهم اول مارکت ، جوایز قرعه کشی اول مارکت دور دهم ، برگزاری دور دهم اول مارکت
 
 
 
 
 
 
برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
 
با سلام.
 
جوایز دور قبل اول مارکت 10 دستگاه بی ام دبلیو بود
 
در دور دهم شاهد این هستیم که جوایز 10 دستگاه خودرو مرسدس بنز می باشد.
 
 
برای مشاهده اسامی برندگان بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
 
مشاهده برندگان دور دهم اول مارکت
 
مشاهده برندگان دور دهم اول مارکت
 
مشاهده برندگان دور دهم اول مارکت
 
مشاهده برندگان دور دهم اول مارکت
 
مشاهده برندگان دور دهم اول مارکت
 
 
 
 
اعلام زمان قرعه کشی دور دهم قرعه کشی اول مارکت / کلیک کنید

نظرات (۳۳)

اینا همشون دزدن دیگه از اول مارکت خرید برنامه نکنین دزدان کلاش

با سلام

الان  مهرماه 98  بعد از یک سال ونیم   هنوز  قرعه  کشی دوره  دهم  انجام  نشده   ودیگر  اول  مارکت  پاسخگو  نیست   باید  به سازمان  بازرسی  کل  کشور   شکایت  کنیم  هم  از اول مارکت  وهم  از همراه  اول  مالک  این شرکت   حدود  80  میلیارد تومان  پول  مشترکان  را در این  مدت  گرفتند.

با سلام 

بدلیل اینکه قرعه کشی دوره دهم انجام ندادند وحدود 25 میلیارد تومان پول مردم را خوردند بیاید طوماری نوشته وبه دادگستری شکایت کنیم 

سلام
خسته نباشید زمان قرعه کشی کی هست 
زمان قرعه کشی دوره دهم کی هستش
ای خداکمک کن جایزه برام دربیادازمستاجری خلاص بشم ب دیگران هم کمک کنم
سلام اگه قرعه کشی در کار نیست بگین که بیشتر از این پولی ندیم
پاسخ:
سلام آقا محمد.
والا ما هم مثل شما اطلاع نداریم .
باعرض سلام خدمت شما دوستان عزیز.از شما خواهشمندم که زمان دقیق قرعه کشی رو اعلام بفرمایید.سپاسگزارم.
با سلام
لطفا زمان قرعه کشی دوره دهم را اعلام فرمایید
پس قرعه کشی چی شد؟
آیا کسی هست جواب بده؟
اصلا قرعه کشی وجود داره،یا همش سر کاریه؟
بنز تبدیل یه 300 میلیون شد تاریخ قرعه کشیم کسی نمیدونه تا کی باید پول کم شه به این دزدی نمیگن اسم خودمونم گذاشتیم مسلمون
سلام.آیا کسی میدونه زمان قرعه کشی دوره دهم اول مارکت کی هستش؟لطفا اگر کسی آگاهی داره،بگه ممنون از شما دوستان عزیز.
سلام عزیزان،اگر زمان قرعه کشی رو میدونین،لطفا بگین.باتشکر👍
باعرض سلام.لطفا زمان قرعه کشی دوره دهم اول مارکت رو اعلام بفرمایید.باتشکر.

بسمه تعالی

با عرض سلام و خسته نباشد 

با سلام و احترام بسیار فراوان

این بنده توفیق طبسی دچار بیماری دیستونی شدید عضلانی می باشم این بیماری صعب العلاج می باشد هزینه داروها و آمپول های این بنده،بسیار زیاد می باشند.این بنده هر سه ماه،دو الی سه عدد آمپولDYSPORTبه صورت مستمر و مداوم می زنم که هزینه آمپول ها با هزینه تزریق آنها توسط دکتر متخصص مغز و اعصاب  به چندین قسمت بدن،بسیار زیاد می باشد.لذا از شما عاجزانه خواهش می کنم،از شما عاجزانه التماس می کنم،از شما عاجزانه تمنا می کنم،لطفا به این بنده،کمک مالی فرمایید.این بنده از کار افتاده می باشم از شما خواهش می کنم از شما التماس می کنم از شما تمنا می کنم  به این بنده کمک مالی فرمایید.

با تشکر بسیار فراوان از شما،توفیق طبسی،استان خراسان شمالی،شهرستان بجنورد

تلفن:  09157191850   

 

۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۹ 🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
 ای خدا میشه برنده دور دهم باشم . دوازده ساله ممنوع کارم   بی پولم 😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭
با عرض سلام و خسته نباشید،می خواستم بدونم که زمان قرعه کشی دوره دهم اول مارکت در چه تاریخی میباشد؟
ممنون میشم اگر به سوال من جواب بدین.
همش کلاه برداریه درزیه تاریخ قرعه کشی نمیگن کد قرعه کشی نمیدن و فقط روزانه کم میکنن ازت و این خیلی بی انصافیه که الان نزدیک به سی هزار ازم کم شده روزانه 400 تومان اما هنوز کد قرعه کشی بهم ندادن و اگر هم لغو بزنم کلا حذف میشم و باید برای شرکت در قرعه کشی مجدد ثبت نام کنم و این یه شگرد دزدیه که هیچکس صداش در نمیاد و هیچ ارگانی هم نیست که جلو این دزدیها رو بگیره یا به حرف کسی گوش بده.. فقط واگذار میکنیم به خدا که انشااله تو همین دنیا پس بدن خرج دکترش کنن برای خودشون و خانوادشون آمین
۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۵ هادی رحیمی
خدایا یعنی میشه برنده ی دستگاه بنز بشم کلی نظر ونیاز کردم کلی نیت کردم که برنده شم مشگل خیلیارو حل کنم 
سلام زمان قرعه کشی دوره دهم کیه؟ لطفا جواب بدبد
سلام تاریخ قرعه کشی دوره دهم کی هست ؟؟؟؟؟؟؟  لطفا بگید 
تمام اتفاقات خوب از آن من است...
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۵ فاطمه دالوند
به نام خدا
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام و عرض ادب خدمت همه دست اندرکاران این کار خیر اول مارکت
اگه خدا کمک کنه و بلطفش بنز برنده بشم میخوام گره از زندگی چند تا جوون باز کنم خدایا خودت کمکم کن اینقدر آدم گرفتار اطرافمون زیاده ولی خدا شاهده همین کارو میکنم .
خدای مهربون خودت دستمو بگیر ارزو میکنم که یکی از این بنزا برنده بشم که حداقل یه مقدارشو به اون کسایی که تو اطرلفم هستن و نزدیک ترین کسام هستن بهشون کمک کنم ای خدا تور به بزرگیت قسم خودت کمکم کن که خیلی احتیاج دارم 
با سلام چرا هرچی عدد ۸ رو میفرستم به ۳۰۸۰ کد قرعه کشی واسم نمیاد یکی منو راهنمایی کنه
۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۵۱ سید ابراهیم موسوی
خدایا خودت کمک کن یا امام رضا
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۳۹ رضا جهانگیری
فقط توکلم به خداست اگه بنز ببرم تا زنده ام واسه بانی این کار دعا خیر میکنم  همه جا کل ایران جار میزنم همه در هر دوره شرکت کنند در اول مارکت چون بهترینه
فقط این رو میدونم که آرزوی بچگیم تا الان داشتن یه ماشین بنز بوده و هست ماشینی که رو دستش هیچ ماشینی نیومده و ابهتش و کلاسش واقعا تو دنیا حرف اول رو میزنه 
احتیاج دارم ب این پول خدا اول تو بعد بندت یاعلی
سلام خیلی احتیاج دارم خدا همه چیزو میسپارم بتو 
اطرافم خیلیا هستن برای یک لقمه نون شب دستشون درازه خودت برسون بندتو ناامید نکن یاحق
با سلام خدا میشه یکبار برنده شم دست همه فقیرا رو بگیرم 
۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۳۵ رسول محمدی نیا
ای خدا یعنی میشه این بار من ماشین برنده بشم قولشو به کسی دادم خیلی بهش احتیاج دارم
۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۸:۲۱ رسول محمدی نیا
ای خدا چی میشه این بار بنز برنده بشم خیلی بهش احتیاج دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی